Condiții de rambursare și anulare
Ne străduim pentru satisfacția 100% a clienților. Pe măsură ce oferim soluții personalizate de aer condiționat, politica noastră de rambursare este concepută pentru a echilibra flexibilitatea cu realitățile operaționale.
1. Anularea comenzii
- Comenzile pot fi anulate înainte de confirmare , fără taxe.
- Dacă instalarea este deja programată sau completată, anularea nu poate fi acceptată decât dacă unitatea este defectă.
2. Eligibilitatea de rambursare
Puteți solicita o rambursare dacă:
- Produsul se găsește defect la instalare.
- Serviciul nu a fost livrat așa cum a fost promis.
- Produsul nu era disponibil și nu a fost acceptată nicio alternativă.
Rambursările sunt nu sunt disponibile pentru:
- Schimbarea minții după instalare.
- Probleme cauzate de utilizarea incorectă sau deteriorarea clientului.
3. Proces
Pentru a iniția o rambursare:
- Contactați echipa noastră de asistență în 48 de ore de la instalare sau livrare ratată .
- Vom evalua cererea și, dacă este aprobată, rambursările vor fi procesate în 7-10 zile lucrătoare prin metoda de plată inițială sau transferul bancar.